1(888)388-9036
Call Now! 1(888)388-9036

Read what people are saying
about Precision Garage Door

Precision Garage Door of Riverside & San Bernardino County
has received 12 reviews, averaging 1.00 Stars:
Review:

I give you a 5* even though it won’t let my push the last star! Jared was prompt, friendly and fast . He was very knowledgeable and explained clearly what needed to be done. I am very impressed with the quality of the work. Thank you!
Penny Leady
Jose Perea Service Provided:
Garage Door Repair
Technician:
Review:

I was lied to by the person on the phone and told they could replace one garage door spring, when the technician showed up he said he could not just change one spring and he would have to replace both springs, the other spring on my door was new so why would I replace it, so I got charged a service fee for nothing
Ronnie Gilman
Jose Perea Service Provided:
Broken Garage Door Spring Repair
Technician:
Review:

all I wanted was a remote. Instead I get a quote for $1600. BTW the garage door opener is functional and working fine. When I asked about the remote the tech said it was $200 (home is only 10 years old btw) I called MFG they tell me the remote sells for $59. DONT CALL THESE PEOPLE UNLESS YOU WANT TO GET RIPPED OFF>>>>
Gregory
A Response from: Don Taylor

I spoke with Greg and unfortunately we made mistakes on how this situation was handled. He gave me information that I am using to make sure these mistakes never happen again. Even though I don't like a 1 star rating, I appreciate Greg doing it, as it informs our training procedures in order to get better. I explained this to Greg who was quite helpful and objective with his comments. Thanks Greg, very much appreciated.

Bill Weier Service Provided:
Garage Door Repair
Product:
Opener
Technician:
Review:

Extremely disappointed. Here I was thinking that I had five years free labor and 20 years on parts and was charged labor and parts because it was different parts. Could understand the parts because these weren't parts that were replaced before but the labor I was not happy about. This is a couple months after I just paid $800 for door repair. And the repairman said we must have backed into the door...not. And not good too blame us...could it have been the way he adjusted the door when they "fixed" it before. I will no longer call precision door to work on my garage door...time to find somebody else.
Doug Kaus
A Response from: Don Taylor

I am sorry for the mis-understanding regarding this repair. Earning your business is important to us, and we don't like losing a single customer.

Dean Laurenson Service Provided:
Garage Door Repair
Product:
Garage Doors
Technician:
Review:

No Receit given to me when I asked; Mark trying to sell me garage door policies at $600.and $800.or more! Said I have no warranty for $225. work! Taking advantage of a Senior Citizen which I will report! I had a new overhead system put in less than 2 years ago and now just paid $225. without a warranty!
Beth Frank
A Response from: Don Taylor

I spoke with Mrs. Frank who had received her receipt by this time. I discussed the work we did and extended her a 2 yr warranty on the springs we install. She was very appreciative, saying "it brought a smile to her face", and I sent a new receipt showing the warranty. I appreciated her review since it gave me a second opportunity to gain a satisfied customer.

Service Provided:
Garage Door Repair
Review:

I called for spring and cable replacement for a two car roll up garage door.iIwas told it would cost $225.00 over the phone and when the Tec arrived he said it is $390.00 and to make me feel better he now would give me bigger springs for this price. I have been a licensed contractor for 39 years and never have run into such foul business practice. As I call around the first price is right in the ball park and at the time I needed the door opened so I could take out my truck, in other words I now had no choice to call another install Co. Very foul practice,I realize they will delete this review however it will be on Yelp and filed with better business. This review isn't just about the money it's about the way they do business. The installer was a really good guy he should be working for a honest company. As for the big springs the $390 price was for the little springs,littler than what I had and as i bitched of the price I was given the big springs for the same cost. If I wanted big I can afford it however the little ones lasted 25 plus years. The problem hear is being deceived. I never complain the damage is done except for you people that will do business with them....
Jim Mathy
A Response from: Don Taylor

Thank you for your review sir and for alerting us of this problem. This was a misunderstanding, or mis-communication as explained by Kevin's communication with you. And thank you for your subsequent review after your discussion with Kevin. Alerting us of a problem is how we get better if there is one.

Jose Perea Service Provided:
Broken Garage Door Spring Repair
Product:
Springs
Technician:
Review:

I purchased a $1,100 garage door opener, installed 4/5/14. Last night it became stuck open. I called today 4/20 to have it repaired. I was told a technician would come out between 2-4pm. At 4p, I called again because no technician arrived. Customer Service rep tried to reach technician but not answer. She then tried to reach a manager or other technician but not answer. Now I have an 8a-12p appointment tomorrow. I have to stay home from work to wait for technician. I had to stay home from Easter at brother's today because I did not want my washer/dryer stolen from my open garage. Sure hope technician shows up!!!!
Peggy Griswold
A Response from: Don Taylor

For our initial work 2 weeks earlier, this customer gave us a 5-star review. I spoke with Mrs. Griswold regarding this call and found that she booked this call on Easter Sunday. I have researched it and cannot find the booked call. We are a 24/7 company and we should have been able to take care of that call. I cannot find a reason for our apparent error. The job was done first thing the following day and she was very happy with that. I reduced her bill to mitigate the situation and reviewed this situation with our staff to prevent any such situation going forward. Don Taylor, President

Service Provided:
Garage Door Opener Repair
Product:
Garage Door Opener
Review:

Quoted one price over the phone and when the tech came out, the price was double the high end of the price quoted over the phone. Totally overpriced. Go with someone else.
Josh Mclaughlin
A Response from: Don Taylor

Spoke with the customer and explained why the price was what it is, and that to fix his door properly, this is what was needed. He understood it at this point, but he felt that he didn't want the best quality parts, or a permanent fix, as he doesn't feel that this is a permanent residence for him. If it were different, with his discount coupon, this price would have been reasonable.

Bill Weier Service Provided:
Broken Garage Door Spring Repair
Technician:
Review:

After making an appointment in which I had to rearrange my whold day and mess up my week, the technician informed me he didn't have the right parts. Why wasn't this figured out before?
Andrea Smith
A Response from: Don Taylor

In 98% of our repair calls we have the parts we need in our truck inventory. However, in your case we used our entire truck inventory of this part in the two calls prior to yours. You have my sincere apology for this situation. Don Taylor

Service Provided:
Broken Garage Door Spring Repair
Review:

Made an appointment expressing that I most likely needed a replacement garage door opener. I never received any calls prior to appointment, detailing what my options were or what was available. Technician showed up without any openers available. He stated that they were currently out of doors, yet the installation price would increase if I were to provide my own. I asked him to check on the availability of a door opener, and call me back to set up an install. I never received any call back after over a week.
Doreen Klein
Bill Weier Service Provided:
Broken Garage Door Spring Repair
Technician:
Review:

I purchased a remote for my garage which never worked with both of the garage doors. I called 3 times and when the technician came , he reprogramed the remote. The next day the remote control was not working again. I paid $85 for a remote that did not work and they could not fix it.
Dede Khalil
A Response from: Don Taylor

This was a misunderstanding. We sent the tech back out and the problem was resolved. Mrs. Khalil submitting a new review that is on the site. Problem resolved. Don Taylor

Mike Napolitano Service Provided:
Broken Garage Door Spring Repair
Product:
Remotes / Keypad
Technician:
Review:

I had a problem with my garage door that needed to be repaired. The service technician diagnosed the problem and told me he needed to order a part. The part only took a few days to arrive but the technician did not show up on two different occasions to install the part and overall my garage door was down over 9 days waiting to be fixed.
albert perez
A Response from: Don Taylor

After speaking with Mr. Perez, I found that the return visit was not set up on the technician's schedule as it should have been. As a result, the technician was scheduled in other areas of the market that was not in close proximity of the customers address. This was a training issue...the return call should always be set up at the initial service call, which insures the technician's return on a timely basis. We appreciate all responses, good and not so good. The "not so goods" alerts us to areas of needed improvement.

Service Provided:
Garage Door Opener Repair